Na (dobry) początek


Nie lubię pisać wstępów. Tradycja jednak nakazuje to robić.
Blog ,,Na przekór” tworzyć będzie grupka mniej lub bardziej utalentowanych blogerów, którzy w większości mają już doświadczenie w pisaniu. Jesteśmy przedstawicielami młodego pokolenia i chcemy wyrażać swoje poglądy na poszczególne tematy. Pisać będziemy o tym co nam siądzie na duszy. Od rzeczy tak poważnych jak zjawiska i zachowania społeczne po kulturę aż do nawet takich dupereli jak choćby ranking kanapek do pracy. Z wieloma opiniami możecie się nie zgadzać, ale to nawet i lepiej. Prosimy o komentarze i polemikę. Kształci to zarówno nas jak i Was. Nic nie jest tak pouczające jak sensowna dyskusja.

Jak wspomniałem, niektórzy z nas już mają za sobą jakieś tam doświadczenie. Ja sam pisałem do nieistniejącego już portalu internetowego X-Gamer w którym to też byłem zastępcą naczelnego. Miałem również przygody z blogami, jednak zawsze kończyły się po krótszym lub dłuższym czasie. Z kolei Burgund prowadził i ciągle prowadzi swoją małą, acz konkretną stronkę na Blogspocie. Całą ,,redakcja” liczyć będzie około pięciu osób, może więcej.

Wszystko zresztą wyjdzie w praniu. Pierwszy artykuł już jutro. Liczymy na komentarze. Pozdrawiam 🙂

KPW

